Forum Accio Strona Gwna Accio
Magiczna gazeta
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UytkownicyUytkownicy   GrupyGrupy     GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj si, by sprawdzi wiadomociZaloguj si, by sprawdzi wiadomoci   ZalogujZaloguj 

Mikołajem.

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Accio Strona Gwna -> Witajcie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Juukla
Zastpca wiatowego Ministra Magi



Doczy: 24 Sty 2014
Posty: 769
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

PostWysany: Nie 5:34, 06 Kwi 2014    Temat postu: Mikołajem.

to byłaby dopiero strata
[link widoczny dla zalogowanych]
Tak już mam i lubię dobrze zjeść na samych warzywkach to długo nie wytrzymałabym ale teraz postanowiłam, że po diecie zacznę odżywiać się nie łącząc potraw i postaram się jak najmniej mącznych i słodyczy. Ja mam 16 lat.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Forum dopiero się rozwija otwarte niedawno wiec wszystkie zaczynamy od tego samego … mysle ze najważniejsze ze można zaczac od wzajemnego wspierania… [link widoczny dla zalogowanych] Przeciez wiadome jest, ze to czy ktos wyglada o iles mlodziej czy starzej niz jego prawdziwy wiek NIE JEST KEWSTIA STATYCZNA, czyli zmienia sie wraz z wiekiem!
swoją drogą wieczorkowski to fajny chłopak, bardzo dobrze wypadł w programie. [link widoczny dla zalogowanych] Ulotna chwilo, ja potrafie niemiecki, powiedz o co chodzi. Może coś się rozwinie na obozie.... Oczywiście - zdania są podzielone....jak to w życiu. [link widoczny dla zalogowanych]
witajcie, poczytałam co piszecie - hm! No, a tak wlasciwie, to nie wystarczy uczyc sie samego rodzajnika, ale trzeba tez od razu wkuwac liczbe mnoga, bo tu jest bardzo roznie Zrobilam je przed weekendem majowym bo wyjechałam troszke na odludzie wiec nie bylo widac lekkiej opuchlizny ale teraz juz jest super. U mnie po porodzie była 2 razy i lekarz pediatra do maluszka. ja myślę ,że tarcz-Anka możesz pisać otwarcie nie jako gość U nas powolutku, jak i Wasze - dziewczyny rosną Jeszcze są z nianią, do końca sierpnia, od września do przedszkola.... Trzymajcie za mnie kciuki.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Rozumiesz różnice?
[link widoczny dla zalogowanych]
3 tyg temu wrocilam z 2 tygodniowego urlopu- i wlasnie konczy mi sie @.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

rano mialam takie poty i nudności- ale tylko ten jeden raz ..potem nawet jak przechodzilam na 2 to nic już nie czułam [link widoczny dla zalogowanych] ja rowniez jestem swiadkowa juz za 3 tyg u mojej siostry i oczywiscie organizuje wieczor panienski wynajmujemy sale w jednym pubie tylko dla nas bedzie ok 15 dziwczyn, kupilam juz smieszne gadzety typu podwiazka i welon dla panny mlodej a dla nas szatanskie opaski na glowe z diabelskimi rozkami mam zamiar zorganizowac rowiniez troche konkursow jakies quizy i tego typu sprwy, w tym momencie jestem na etapie buszowania na necie w poszukiwaniu takowych mam nadzieje ze to bedzie niezapomniany wieczor dla mojej siostry dosdajac ze jestem osoba szalona napewno nie bedziemy sie nudzic a....
Proszę,poradź jak przetrwać pierwsza fazę,początki są najtrudniejsze,jak widać już jakieś efekty to motywacja rośnie i jest łatwiej kryzysy przetrwać. bliscy boją się być blisko żeby nie być dalej Pogryziona Maja - tygrzyk Cię pogryzł? Aga widzisz, bulicks, ja się trochę takiego normalnego jedzenia boję. [link widoczny dla zalogowanych]
Siema dziewczyny Kiedy był czas kiey nie było klientów i podpytywałyśmy np o mieszanie kolorów itp. Mam 17-miesięczne dziecko i tez mi obiecywali, że po ciąży sprawa się uspokoi. Wiem, że nie ma co żyć przeszłością i pewnie póki mały człowieczek we mnie nie zamieszka, to nie zmieni się mój stan. Przecież to co ona zrobiła jest gorsze od pornola, gwiazda porno przynajmniej to co robi może nazwać pracą, a ona kim jest?? zdecydowałam się na kurację bo nie mogłam sobie poradzić z tym ciągłym uczuciem głodu, a meridia naprawdę pomaga Cześć Dziewczyny!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

ja bym na Twoim miejscu też chciała usunąć całą
[link widoczny dla zalogowanych]
Bezenergetyczne warzywa bogatoresztkowe, świeże lub gotowane, które należy spożywać bez ograniczeń, w dużych ilościach, im więcej tym lepiej: znajomy z trade\'u pracuje juz tam ponad 6 lat i wyciaga na reke 4500 zl.a wiec sami sobie odpowiedzcie na pytanie czy warto?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

to juz sie pogubilam [link widoczny dla zalogowanych] Papiery w sądzie już złożone, 13 maja sprawa rozwodowa, mąż się wyprowadził, a ja całymi dniami wyję.
Ja też zakupiłam koszulkę bodajże z tygryskiem różową czekam na przesyłkę... Na szczęście jednak był dobry wujek, który miał do nich duuuużo cierpliwości czy zapalenie mogło powrócić po stosunku? co do samego lotu, to ja najbardziej nie lubie momentu jak mowia i pokazuja co trzeba robic w razie \wypadku\, wtedy sobie czlowiek uswiadamia ze to moga byc ostatnie chwile zycia hehe 4. [link widoczny dla zalogowanych]
Tego dnia pełny spokój wieczorem pobrali mi krew i na noc dostałam tabletkę,żeby się lepiej spało (dają ją każdemu przed operacją) , kolacji już nie dostałam. czy oni nie potrafią myśleć głową ? Chociaż o tych mięśniach też juz słyszałam ale BOŻE żeby ta waga chociaż stała a nie 2 kilo w górę!!!!! Tydzień temu kupiełm orbitreka kettler verso 107. Lepiej sie szkolic w salonach ktore maja umowy z takimi warsztatami,czy pod okiem instruktora.np w weekendy w grupach 2,3 osobowych? Jak chyba wszyscy powyżej mam kręcone włosy. Ja zaczęłam trzy dni temu, ale jeszcze żadnych efektów nie widzę.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
i już wtedy pojawiły się rozstępy.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Dzieki yvetti - pewnie masz racje .
[link widoczny dla zalogowanych]
No bo wiem ze teraz przede wszystkim ode mnie zalezy kierunek w jakim rozwinie sie nasza znajomosc i wiem ze chocbym bardzo chciała nie powinnam dopuscic do tego zeby przekroczyc pewna granice.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Cxy ktoś miał podobne objawy??? [link widoczny dla zalogowanych] 2) owoce, to jest organ roślin okrytozalążkowych (część rośliny inaczej)- zatem rozróżnienie przez ciebie zastosowane jest co najmniej śmieszne, poza tym, słońce nauk biologicznych, celuloza jest zawarta w ogromnej większości owoców, choćby takim pomidorze, a dokładnie w jego skórce, porzeczkach, agreście i maaaaaaalinach (całe wielkie mnóstwo).
Przebrnęłam przez wiele diet , preparatów odchudzających … wiem ze jednym pomaga to drugim co innego… wszystkie te próby skłoniły mnie do utworzenia jednego forum o tematyce odchudzania , gdzie stworzy się grupe osób które podejma walke z kg bez narzucania jakiejkolwiek z metod… Wiadomo osoby z nadwaga będą próbowały wszystkiego, dlatego chciałam stworzyc forum gdzie nie będzie tylko jedna metoda odchudzania żeby podzielic się pogladami może zmienic swoja metode jeśli nie idzie nam najlepiej poradzic się tych co osiągnęli sukces… Przyczyn może być wiele...ja tu piszę o naprawde nasilonym problemie, gdy depresja czy niewychodzenie z domu jest prosta koleja rzeczy. No tak, Ty za to nie mogłaś sobie pozwolić na omdlenie :> [link widoczny dla zalogowanych] na-lima9.htm pies ja zwal. [link widoczny dla zalogowanych]
ja miałam piaskowanie z fluorowaniem miesiąc temu. Teraz jak pomyślę o takim jedzeniu - czerwona lampka się zapali Dzień czwarty sobie mija. mam jeszcze okolo dwa tygodnie aby oswoic sie z mysla o tym zabiegu. Przepraszam, jesli piszę trochę oschle i jakby....tyranizuję, ale naprawdę wiem jak Ci jest ciężko. Hej , ja dziś kupiłam swoją herbatkę - pierwszy etap. Wynik negatywny - niestety.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] lub pisać sms-y pod numer 512198668 pozdrawiam.
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Accio Strona Gwna -> Witajcie Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

Skocz do:  

Moesz pisa nowe tematy
Moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach


fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001 phpBB Group

Chronicles phpBB2 theme by Jakob Persson (http://www.eddingschronicles.com). Stone textures by Patty Herford.
Regulamin