Forum Accio Strona G│ˇwna Accio
Magiczna gazeta
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U┐ytkownicyU┐ytkownicy   GrupyGrupy     GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂciZaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   ZalogujZaloguj 

Poczytalam na necie troche i filmiki poogladalam.

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Accio Strona G│ˇwna -> Witajcie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla
Zastŕpca Žwiatowego Ministra Magi



Do│▒czy│: 24 Sty 2014
Posty: 769
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Wto 6:41, 25 Mar 2014    Temat postu: Poczytalam na necie troche i filmiki poogladalam.

prosz─Ö ci─Ö bardzo [link widoczny dla zalogowanych] Nie lamia sie, nie krusza, mzna w nich ziemniki kopac dlatego jak ktos sie nie wykreca z domowych obowiazkow to akrylowe jak nic Pozdrawiam Ci─Ö !!!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Zmniejsz dawkę do pół tabletki na wieczór przed snem.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Kochaj i szalej,nie pytaj co dalej... [link widoczny dla zalogowanych] 100 km dalej, do Polski daleko nie wyskoczy sie na dlugi weekend w odwiedziny, zima mrozna i czesto dluga

Drugi dzie┼ä min─ů┼é a ja nadal ┼╝yj─Ö. tu znalaz┼éam fajne: ale nawet nieskazitelna uroda nie gwarantuje szcz─Ö┼Ťcia. bo jako┼Ť minie nie przekonuje ta ┼éupinka... szkoda ze jest nas wiele... [link widoczny dla zalogowanych]
A. c) moze bym cos zarobila... przepisa┼é mi gynalgin na 10 dniow─ů kuracj─Ö i kaza┼é stosowa─ç tabletki anty a co do tego to mi nic nie powiedzia┼é co i jak i czemu. Napisa┼éam do dwoch lekarzy z zapytaniem o to i o ceny takich zabieg├│w. Mam tydzie┼ä wolnego wiec chce go jako┼Ť wykorzysta─ç. jak ostygn─ů pokroi─ç je w platry do┼Ť─ç grube (5 mm mniej wi─Öcej) Tak zrobiony szpinak mo┼╝na zmiesza─ç zar├│wno z ugotowanym wcze┼Ťniej makaronem jak i mo┼╝e on pos┼éu┼╝y─ç jako nadzienie do krokiet├│w.
Tylko ┼╝e to kawa┼éek od Bia┼éego i nie ka┼╝dy wie, gdzie to w┼éa┼Ťciwie jest.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
badania.psychologia@ wp.pl
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
Juukla
Zastŕpca Žwiatowego Ministra Magi



Do│▒czy│: 24 Sty 2014
Posty: 769
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Pon 11:57, 07 Kwi 2014    Temat postu:

z g├│ry dziekuje za odpowiedz
[link widoczny dla zalogowanych]
Dzi┼Ť mimo wynik├│w staram si─Ö ju┼╝ nie panikowa─ç.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Witajcie [link widoczny dla zalogowanych] Kiedys zamiescilem juz informacje na ten temat na tym forum, ale napisze jeszcze raz.
Sama tak kupuj─Ö. Pos┼éucha┼éam jej. rozja┼Ťniacz o 5-6 ton├│w za┼éatwi spraw─Ö ale uwa┼╝aj bo w┼éoski si─Ö znszcz─ů. Ja teraz mam ch─Ö─ç zrobi─ç sobie kolczyk w j─Özyku lub sobie zrobi─ç kolejne 2 dziurki w uchu strasznie mi si─Ö podoba piercing..lubie miec kolczyki..tylko nie w takich dzizwnych miejscach pozdro :*** Mieszkam w domku jednorodzinnym z ogrodem a w nim jest durzo drzew . [link widoczny dla zalogowanych]
To ┼╝e jestem \czysta\ napawa mnie du┼╝ym optymizmem - ten rok na 100% b─Ödzie lepszy od poprzedniego! Schudnij albo nie, chamom podobaj─ů sie ogromne bimba┼éy - to ich dowartosciowuje. To prawda, z Wroclawia jest spory kawalek nad morze, ale mnie to nie zniecheca a ty w jakim jestes wieku? Bardzo polecam. Hej Krakuska2013 Polecam Ci Pani─ů doktor Agnieszke Moncznik ona przyjmuje w krakowie na ┼╝abincu w Studio Urody 11 . Napewno wizyta u tesciowej nie bedzie sprzyjala glodowce ,ale mozesz powiedziec ,ze nie jesz dzisiaj bo postanowilas zrobic dzien dla zdrowia Ja opr├│cz tych wypiek├│w czuj─Ö si─Ö tak jakbym w og├│le nie bra┼éa L.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Powoli zaczyna si─Ö wiosna, wi─Öc zaczn─Ö biega─ç, jednak na razie nie ma warunk├│w u mnie.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

powiedzie czy wyjmowanie drenu boli bo za miesiac ide na zabieg co to znaczy ze was intubowali
[link widoczny dla zalogowanych]
a chcialabym 11 kg. No własnie dzisiaj zaczęłam żałować że zielony ale co tam...Ciebie blahahahhaha o porade raczej nie prosze bo Twój sposób wyrażania sie razi mnie naprawde.Słucham tylko konkretnych podpowiedzi i na temat
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Dzieki i pozdrawiam [link widoczny dla zalogowanych] Ale tak w og├│le ja zawsze mam podwy┼╝szone ci┼Ťnienie i czuj─Ö si─Ö z tym dobrz., taki m├│j urok.
dz.- c├│rcia urodzi┼éa si─Ö zdrowiutka , jest pogodnym i bardzo spokojnym dzieckiem. Na pocieszenie,dziewczyna le┼╝ca po pierwszym porodzie chwali┼éa ┼╝e tak ┼éadnie par┼éam . Czy znalazlby sie ktos z Bialegostoku kto moglby mi zrobic paznokcie zelowe lub akrylowe? Czy ludzie gadaj─ů o niej takie rzeczy jak wy tutaj? paski pokazuj─ů, ┼╝e tkwie w stanie ketozy. [link widoczny dla zalogowanych]
Hepp chcialam podziekowac za wszystko czym sie podzielilas wtedy gdy szukalam informacji o leczeniu w Warszawie. Wg mnie osoba taka jak ona ciagle by pyskowala, klocilaby sie z jury, co sprawiloby ze ten program stracilby jakis poziom, poniewaz dodzie brakuje kultury. bardzo dobrze wp┼éywa┼é regulavit 2. Kto┼Ť pisa┼é na forum, ┼╝e chodzenie na orbim do ty┼éu podnosi pup─Ö. W dobrych klinikach nie robi si─Ö fuszrki i nie dopaja ani nie dokarmia si─Ö dziecka za plecami matki, anwet kobieta po cc mo┼╝e karmi─ç chyba po 2 godz. My przewaznie kupujemy zywnosc w Tesco, Aldi i Icelandzie i jest ok. w Bia┼éymstoku prywatnie za 150 z┼é (usuni─Öcie kamienia + piaskowanie) trwa┼éo to oko┼éo 40-50 minut, ka┼╝dy z─ůb by┼é wyczyszczony z wszelkich osad├│w, nic nie bola┼éo, jedynie przy piaskowaniu (smak neutralny) jak dotkn─Ö┼éa j─Özyka to by┼éo czu─ç lekkie szczypanie, po powrocie do domu sama sobie zrobi┼éam fluoryzacj─Ö ┼╝elem;
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Wiem ┼╝e tu piszecie g┼é├│wnie o tej nieusuwalnej czerni, ale mo┼╝e kt├│ra┼Ť z Was mia┼éa kiedy┼Ť podobny problem albo chocia┼╝ wie co z tym cholerstwem zrobi─ç???
[link widoczny dla zalogowanych]
jak widzisz ty┼╝ po wy┼Ťletnieniu,na szarym tle,w prawym g├│rnym rogi odliczanie sekundowe,czekasz 45 sek,potem pojawia sie reklama w pomoara┼äczowym kwadracie,klikasz na krzy┼╝yk ┼╝eby j─ů zamkn─ů─ç i pojawia sie szary pasek clic to download, jak pojawia ci sie download with premium,to od┼Ťwie┼╝aj a┼╝ pojawi sie clic to download mecze sie juz 2 miesiac z pazurkiem mam nawet skierowanie do chirurga i byc moze sie do niego udam, ale mam malenkie dziecko i kto mi sie nim zajmie po zbiegu?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

By┼é tak trwa┼éy, ┼╝e przeta┼äczy┼éam cal─ů noc, ca┼ée poprawiny do po┼║nego wieczora ;d [link widoczny dla zalogowanych] My┼Ťl─Ö, ┼╝e to nie z klinik─ů jest co┼Ť nie tak tylko ludzie my┼Ťl─ů, ┼╝e jak p┼éac─ů to trzeba im nadskakiwa─ç.
m├│j ostatni wynik wskaza┼é 286 napiszcie czy to mo┼╝e by─ç prawda mo┼╝na z toba pogadac?? I nareszcie nie musz─Ö si─Ö martwi─ç o odrastaj─ůce w┼éoski Osobi┼Ťcie nie korzysta┼éam z ┼╝adnego, mam znajom─ů, kt├│ra si─Ö wybiera, ale na jaki zabieg to na razie nie wiem dok┼éadnie. Co do b├│l─ůcych szyi i szcz─Ök: [link widoczny dla zalogowanych]
Je┼Ťli kto┼Ť mnie szuka to pracuje w salonie le premier na ulicy wadowickiej w buma square. Hello ! Antybiotyk oslabia i ogranicza wzrost liczebny paso┼╝yta co skutkuje b─ůd┼║ nieprzeniknieciem go przez ┼éo┼╝ysko b─ůd┼║ - gdy to nast─ůpi - zmniejszeniem jego szkodliwo┼Ťci. dzis zwymiotowalam tylko jeden raz :] jest lepiej , zauwazylam ze zygam jak mam zly humor. oki spr├│buj─Ö nie skuba─ç Nie radze zbyt dlugo stosowac olejku rycynowego na skore!! hej mam 13 lat i juz od jakiego┼Ť czasu wrastaj─ů mi paznokcie
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

się niepokoić trwało to długo.
[link widoczny dla zalogowanych]
Przez jaki czas usta nabieraj─ů obj─Öto┼Ťci?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

pozdrawiam [link widoczny dla zalogowanych] Wielkie zdarzaj─ů si─Ö zbyt rzadko i je┼Ťli nie gromadzisz tych drobnych, to w ko┼äcu i te wielkie nic ju┼╝ nie znacz─ů.
prosty zgrabny nosek, pasuje do mojej twarzy. http://www.youtube.com/watch?v=tDT5AOpUVao przeczyta┼éam topic i dosta┼éam ataku mojej arachnofobii. A jeste┼Ť czy dopiero planujesz?? ┼éy┼╝eczka oliwy z oliwek [link widoczny dla zalogowanych]
http://www.strefakobiet.fora.pl/ zaloz konto i wejdz na diety tam jest bardzo szczegolowo napisane co i jak Jestem w Anglii Wszystko tu jest sztuczne a w szczegolnosci relacje miedzyludzkie organizm nie traci energii na trawienie czasem az mnie skreca i promieniuje do prawej poowy glowy. Ja tylko na chwilke. Ok 580 tys. Jeden tak sie tym uprowadzeniem zalamal ze pije, nie ma pracy, spi przez caly czas, i nie ma czasem kontaktow ze swoja rodzina tygodniami.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Accio Strona G│ˇwna -> Witajcie Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

Skocz do:  

Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach


fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001 phpBB Group

Chronicles phpBB2 theme by Jakob Persson (http://www.eddingschronicles.com). Stone textures by Patty Herford.
Regulamin